March 7, 2013

GIVE-AWAY!



Lieve volgers,

Kennen jullie de sieraden van Lost in Style al? Binnenkort openen ze een officiele webshop met een heleboel prachtige sieraden.
Namens deze dames mag ik alvast 3 van deze super leuke Hamsa armbandjes weggeven in kleur naar keuze. Het enige wat jullie hiervoor hoeven te doen is mijn Facebook pagina en de Facebook pagina van Lost in Style liken. Laat daarnaast onder dit bericht een comment achter waarin je je naam en email adres zet, zodat we daarna makkelijk contact met de winnaressen kunnen opnemen.

Op 29 maart maken we de 3 winnaressen bekend!


15 comments:

  1. Superleuk! agnelissen@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Echt heel mooi ^^

    xx Maaike

    maaike.troost@hotmail.com

    ReplyDelete
  3. Ik gok dat mijn vriendin dat wel kan waarderen. S_koese (at) hotmail (dot) com

    ReplyDelete
  4. I like! Marlonraijmakers@hotmail.com

    ReplyDelete
  5. Nice!

    Florence
    Fjgverhagen@hotmail.com

    ReplyDelete
  6. Fabienne, fabienne__x@hotmail.com

    ReplyDelete
  7. Ik vind deze armbandjes wel heel erg leuk!

    Groeten, Deborah Walters
    swabedissen.d@ziggo.nl

    ReplyDelete
  8. Ik doe graag mee met deze leuke actie
    www.facebook.com/eline.kreuse
    Email fam.kreuse@hccnet.nl

    ReplyDelete
  9. Ik zou heeel erg vrolijk worden als ik zo'n mooi armbandje aan mijn pols mag dragen:)

    Groetjes,
    Marijke Koning
    marijkekoning@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Wat n schattige armbandjes! Helemaal top!

    Liefs
    Ramona Roovers
    Mika26@hotmail.com

    ReplyDelete
  11. Super mooie armbandjes, heb meegedaan hoor, facebook Von Luca, zou het zo leuk vinden , en dat handje van Fatima is ook heel mooi en brengt geluk! way2zekc4u@hotmail.com, groetjes Von

    ReplyDelete
  12. Superleuke armbandjes!! ik doe mee, amanda vd broek, fb amandvdbroek ;) amandavdbroek@live.nl

    ReplyDelete
  13. ;D
    Chava, chavapijpers@gmail.com !

    ReplyDelete